دانلود پروپوزال تاثیر مشخصه های شخصیتی مشتری بر هویت برند و وفاداری به برند

هویت برند، نقشی کلیدی در موفقیت یک برند خاص دارد. این مشخصه، باعث درک بهتر مصرف کننده از هویت یک برند شده و ارتباطی قوی بین مصرف کننده و برند ایجاد می نماید. هویت برند باید به شکلی طولانی مدت و سازگار شکل گیرد. علاوه بر این، باید متمایز از دیگر برندها بوده و پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان باشد. به واسطه این مولفه، مصرف کنندگانی با طیف وسیعی از مشخصه های شخصیتی، جذب این نام تجاری شده و اولویت خود را توسعه خواهند داد. علاوه بر این، یک شرکت به واسطه این مولفه می تواند رابطه خوب خود با مشتریان را حفظ نماید. از آنجایی که هر برندی، هویت خاص خود را دارد، مصرف کنندگان ممکن است با هر کدام از آنها به عنوان انسانی واقعی برخورد نمایند. در این مورد، مصرف کنندگان به واسطه نگرش های مختلف در پی نیل به نیازهای خود می باشند. مصرف کنندگان ممکن است از یک برند یا محصول در تطابق با مشخصه های شخصیتی خود استفاده نمایند، به عبارت دیگر، هدف تمامی اقدامات بازاریابی، ایجاد اعتماد در مشتریان و تقویت ارتباط بین برند و مصرف کننده می باشد تا ارزش ویژه برند و نیز وفاداری به برند افزایش یابد. هویت برند در سال های اخیر، موضوع تحقیقاتی مقالات علمی بیشماری بوده است و مقالات زیادی در نشریات معتبر در این زمینه به چاپ رسیده اند. نظریه صفات شخصیتی، یکی از موثرترین مکاتب فکری در زمینه روانشناسی شخصیت می باشد که محققین به بررسی ارتباط آن با حوزه های مختلفی پرداخته اند که رفتار مصرف کننده نیز یکی از موارد پربحث در این زمینه بوده است.

این پروپوزال نیز با تاکید بر این موضوع، برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. متغیرهای این تحقیق در قالب یک مدل مفهومی مورد بررسی قرار گرفته اند و روش های جمع آوری و تحلیل داده ها از جامعه آماری نیز مشخص شده اند. جنبه های نوآورانه بودن طرح مشخص شده و پرسش هایی نیز برای در این راستا مطرح گردیده اند. مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای یادگیری ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی بوده و نیز زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی برای دانشجویان علاقه مند به این حوزه مطالعاتی باشد.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0