دانلود پروپوزال نقش ساختار مالکیت شرکت در ارزش بازاری شرکت ها

ارزش بازاری، قیمت یک دارایی در بازار است. ارزش بازاری را معمولاً سرمایه بازاری یک شرکت سهامی عام نیز می نامند و با ضرب کردن تعداد سهام در حال معامله در قیمت فعلی سهام، بدست می آید. تعیین ارزش بازاری برای ابزارهای معامله شده با ارز مانند سهام و سلف ها بسیار راحت است، زیرا قیمت بازاری آنها به نحو گسترده انتشار می یابند و به آسانی در دسترس هستند، اما قدری برای ابزارهای خارج از بورس فروخته شده، مانند اوراق بهادار درآمد ثابت، چالش برانگیز است. اما، بیشترین دشواری در تعیین ارزش بازاری، در برآورد ارزش دارایی های غیرنقدینه مانند املاک و کسب و کارها می باشد، که این ممکن است نیاز به استفاده از کارشناسان املاک و متخصصان ارزش یابی کسب و کار، داشته باشد.

ارزش بازاری یک شرکت، نشانه خوبی برای درک سرمایه گذاران از چشم اندازهای تجاری آن شرکت می باشد. دامنه ارزش های بازاری در بازار فوق العاده وسیع است و از کمتر از یک میلیون دلار برای کوچکترین شرکت ها تا صدها میلیارد دلار برای بزرگترین و موفق ترین شرکت های جهان، تنوع دارد. ارزش بازاری بوسیله ارزش یابی ها یا ضرایب مورد توافق سرمایه گذاران شرکت ها، مانند قیمت فروش، قیمت درآمد، ارزش شرکتی به EBITDA و غیره، تعیین می شود. هرچه ارزش گذاری مقدار بیشتری را نشان دهد، ارزش بازاری بیشتر می شود.

این پروپوزال نیز با تاکید بر مفهوم ارزش بازار، به بررسی نقش ساختار مالکیت یک شرکت در آن پرداخته است. ساختارهای کلی پروپوزال نویسی از جمله مدل مفهومی، جامعه آماری، روش های گردآوری داده ها، پرسش های تحقیق و جنبه های نوآورانه در این محصول رعایت شده اند. شما دانشجوی گرامی می توانید با مطالعه این محصول علاوه بر کسب درکی بیشتر از مفاهیم ارائه شده، با ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز آشنا شده و موضوع مشابهی را برای اهداف تحقیقاتی خود انتخاب نمایید. ارزش بازاری یکی از موضوعات مورد توجه محققین داخلی و خارجی بوده و مقالات زیادی در این زمینه به چاپ رسیده اند که در نگارش این پروپوزال نیز به تعدادی از آنها اشاره گردیده است.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0