عنوان پروپوزال: بررسی آگاهی و نگرش معلمان نسبت به تغییرات ایجاد شده در کتب درسی دوره ابتدائی (مدارس منطقه ۱۵ تهران)

نوان پروپوزال: بررسی آگاهی و نگرش معلمان نسبت به تغییرات ایجاد شده در کتب درسی دوره ابتدائی (مدارس منطقه ۱۵ تهران)

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

از تشکیل نظام آموزش و پرورش رسمی ایران بالغ بر هشتاد و پنج سال می گذرد. طی این مدت، بر اثر تحولات جامعه و اهمیت یافتن آموزش و پرورش در نظر مردم نظام آموزشی کشور گسترش یافته و شمار آموزشگاه ها و دانش آموزان سال به سال افزایش پیدا کرده است.در نتیجه ماموریت اهداف و وظایف آن پیچیده تر و بار مسئولیت های آن سنگین تر شده است.(علاقه بند، ۱۳۹۰).

……

مرور منابع:

مهدوی (۱۳۹۰) تغییر در برنامه های درسی را از نظر معلمان دوره ابتدایی مورد بررسی قرار داد. نتایج مطالعه نشان داد که معلمان دوره ابتدایی تغییراتی را که در برنامه درسی و یا متب درسی به صورت تدریجی انجام می شود را موثرتر از تغییرات کلی و شتابزده دانسته اند.

………..

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

تصویر پیدا نشد

دانلود پروپوزال تکمیل شده و پر شده: بررسی میزان بهره‌گیری از رسانه‌های آموزشی در فرایند یاددهی- یادگیری از نظر معلمان دینی مقطع راهنمایی شهر اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ نمونه فرم تکمیل شده و پر شده کارشناسی ارشد و دکتری و پروپوزال رشته های مختلف آماده برای درس روش تحقیق مدیریت، حسابداری، روانشناسی، معماری، عمران، تربیت بدنی، کارآفرینی، پزشکی، علوم سیاسی، شیمی، فیزیک و سایر رشته های دانشگاهی

قیمت : $300,000.00

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0